Platforma B2B/B2C

Profesjonalny e-commerce z asortymentem PBS na start

Chciałbyś rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż internetową przy minimalnym nakładzie kosztów i bez ryzyka finansowego?

Nie chcesz ponosić kosztów magazynowania i ograniczyć koszty logistyczne?

Chcesz zwiększyć sprzedaż i wzmocnić swoją pozycję negocjacyjną?

Wybierz nasze rozwiązanie e-commerce stworzone w oparciu o dedykowany system ERP.

DLACZEGO CELCEN?
Bo jesteśmy

WSPÓLNA BAZA DANYCH

WSPÓLNA BAZA DANYCH

Możliwość efektywnego zarządzania bazą – część wspólna oraz części indywidualne poszczególnych dystrybutorów.

INTUICYJNA OBSŁUGA

INTUICYJNA OBSŁUGA

Rola użytkownika systemu polega na potwierdzaniu lub odrzucaniu poszczególnych kroków.

SZYBKIE WDROŻENIE

SZYBKIE WDROŻENIE

Tylko 14 dni potrzebnych na uruchomienie kompletnej platformy.

WSPARCIE IT

WSPARCIE IT

Opieka dedykowanego Key Account Managera i profesjonalne wsparcie IT na każdym etapie.

Co otrzymujesz w pakiecie?

PLATFORMA SPRZEDAŻOWA B2B/B2C

Tworzymy w pełni profesjonalne narzędzia do kompleksowej sprzedaży przez Internet.

Personalizujemy wygląd Twojego sklepu lub projektujemy nowy, idealnie skrojony na miarę Twoich potrzeb i gustów Twoich Klientów. Wdrażamy niezbędne funkcjonalności, jak również autorskie rozwiązania systemowe, które usprawniają Twoją codzienną pracę i oszczędzają czas – na przykład zbiorcze generowanie zamówień do dostawców czy elektroniczne płatności.

Potrzebujesz nowej funkcjonalności, której nigdzie nie znajdujesz?
Zaprojektujemy i wdrożymy ją dla Ciebie!

BAZA PRODUKTÓW PBS NA START

Otrzymasz od nas zainstalowaną, gotową i kompletną bazę produktów z branży papierowo-biurowo-szkolnej z opisami, zdjęciami, dokładnymi specyfikacjami, a także cenami, danymi logistycznymi, dostępnością.

W ten sposób otrzymujesz sklep zatowarowany od samego początku – bez ryzyka i kosztów magazynowania!

Dzięki elektronicznej wymianie danych, zawartość bazy i dostępność produktów w magazynie centralnym są automatycznie aktualizowane. Bazę możesz w prosty sposób uzupełnić o własny asortyment.

FUNKCJONALNOŚCI

Opracowane przez nas szczegółowe algorytmy dodatkowych funkcjonalności pozwalają na precyzyjne operowanie bazą produktową. Twój sklep będzie wyposażony w takie narzędzia jak:

  • precyzyjna wyszukiwarka – pomocna przy definiowaniu istotnych warunków zamówienia dla danego produktu
  • porównywarka – umożliwiająca uzupełnienie wiedzy na temat różnic w cechach funkcjonalnych produktów i wybranie produktu spełniającego potrzeby
  • porównywarka cenowa – umożliwiającą zorientowanie się w poziomie cen i wybranie produktu spełniającego oczekiwania, co do warunków finansowych
  • kartoteka materiałowa – do wprowadzania i aktualizacji informacji o asortymencie
  • moduł analiz – do efektywnego zarządzania cyklem życia produktu

REKLAMA

Dajemy Ci możliwość przeprowadzenia dużych kampanii reklamowych w Internecie. Mając do dyspozycji zaplecze CELCEN w postaci wielu serwisów internetowych, w łatwy sposób możemy propagować nasze akcje reklamowe. Oferujemy możliwość dotarcia do Klientów dzięki reklamie w prasie branżowej i na portalach internetowych.

Zapewniamy obecność oferty Twojego sklepu w naszych partnerskich serwisachprzetargibiurowe.pl oraz ofisowo.pl.

Funkcjonalności systemu CELCEN

AUTOMATYZACJA PROCESÓW

Automatyzacja procesów biznesowych poprzez elektroniczną wymianę danych    xml i kody kreskowe.

MONITOROWANIE DOSTĘPNOŚCI

System na bieżąco sprawdza dostępność u dystrybutora oraz dostawcy informując klienta o możliwym terminie dostarczenia produktu .

DYWERSYFIKACJA KLIENTÓW

Możliwość obsługi kontraktów i klientów specjalnych – indywidualne cenniki i podmagazyny kontraktów.

OGRANICZENIE KOSZTÓW LOGISTYKI

Zamówienia dystrybutorów, które nie spełniają minimum logistycznego dostawców  realizowane są przez magazyn centralny, który konsoliduje zamówienia i dostarcza towar do klientów.

ZAAWANSOWANA ANALITYKA

Dostęp do analiz sprzedaży w dowolnych przekrojach i ujęciach – sprzedaż globalna, po kategoriach, markach, produktach z katalogu, promocjach itp.

OBSŁUGA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH

Dostawcy, dystrybutorzy i klienci mają kontrolę nad saldami punktowymi i nagrodami,  które są zbierane / rozdysponowane w ramach programu. 
  • Zautomatyzowany system wyliczania kosztów transportu na podstawie wagi/objętości koszyka klienta lub odległości transportu.
  • Możliwość ustawienia szczególnych warunków do darmowej dostawy.
  • Możliwość zdefiniowania konkretnego przewoźnika do typu wysyłki (paletowa, drobnicowa).
  • Proste i szybkie wgrywanie cenników logistycznych poprzez plik CSV/XLS.
  • Cenniki wagowe i paletowe firm logistycznych, które importuje się w panelu, z poziomu konkretnej firmy logistycznej (dowolna ilość firm logistycznych).
  • Inteligentny dobór miary opakowania mający na celu wybranie najkorzystniejszego wariantu do dostawy (opcja).
  • Inteligentna weryfikacja, czy dany koszyk kwalifikuje się do wysyłki paletowej, czy drobnicowej (opcja).
  • Możliwość nadania własnego numeru oferty oraz dodatkowych informacji.
  • Możliwość narzucania własnych cen, rabatów, marż.
  • Możliwość nadawania oraz przechowywanie własnych symboli produktów, które będą widoczne w obecnej, jak i przyszłych ofertach.
  • Możliwość zapisu oferty do PDF i CSV.
  • Tworzenie nowych, indywidualnych promocji, obniżek cenowych, gratisów otrzymywanych przez klienta po spełnieniu odpowiednich warunków w koszyku.
  • Zaimportowanie do sklepu gotowych, istniejących już w systemie promocji (tak zaimportowaną promocję można potem edytować i na jej bazie stworzyć nową/kolejną).
  • Priorytetowość – automatyczny dobór właściwej promocji na podstawie koszyka klienta. W przypadku koszyka spełniającego warunki dla kilku promocji, wiążącą promocją jest ta o najwyższym priorytecie.
  • Dobór konkretnych produktów za pomocą mechanizmu shortcode’ów (pasujące do wyrażenia). Przykładowo produkty o następujących kodach : 3970001PL, 3970027, 39708434 będą pasowały do 3970%. Dzięki temu możemy jedną krótką formułą objąć większy zbiór produktów. Możliwość dołączania oraz wykluczania konkretnych produktów/ zbiorów produktów na podstawie shortcode’ów/ marek/ kategorii.
  • Promocja 50/50 – to specjalny typ promocji, w którym do zakupu produktów uzupełniających system automatycznie wylicza, ile klientowi należy się produktów promocyjnych w cenie promocyjnej w proporcji 50/50 (parametr). Ilości produktów uzupełniających oraz promocyjnych można modyfikować, a informacja o tym ile jeszcze brakuje do spełnienia warunku 50/50 aktualizowana jest w oknie z podpowiedziami promocyjnymi.
  • Dedykowalność ofert promocyjnych dla konkretnych klientów lub wszystkich klientów (opcja).
  • Zaawansowany mechanizm wyszukiwania / filtrowania produktów w sklepie na podstawie dziesiątek parametrów oraz wyrażeń regularnych dostępnych w bazie danych.
  • Automatyczne podpowiedzi kategorii bazujące na dopasowanych produktach.
  • Automatyczne podpowiedzi opcji produktów bazujące na dopasowaniach do wyników wyszukiwania.
  • Podpowiedzi produktów wraz ze zdjęciem, ceną i nr SKU produktu.
  • Kolejność wyświetlania wyników odpowiadająca wynikom z głównej wyszukiwarki.
  • Inteligentne budowanie filtrów na bazie opcji i atrybutów produktów, marek, kategorii i typów produktu.
  • Wyświetlana kolejność wyników na podstawie wagi słów (nazwy produktu, opcja produktu, typ produktu, marka, kod produktu, opis produktu, kategorii, producenta, tagów, synonimów, cech).
  • Możliwość rezerwowania towaru na zamówieniach, które będą podlegać jeszcze dalszej edycji. Mechanizm jest szczególnie przydatny dla firm, które chcą ograniczyć ilość zamówień. Zamiast tworzyć ich wiele można rezerwować towar na jednym i tym samym zamówieniu, a na koniec przekazać je do realizacji.
  • Zamówienia zapisane do dalszej edycji rezerwują towar tak jakby były wysłane do dostawcy. Zapisywane są po stronie serwera w historii zamówień związanych z danym kontem/użytkownikiem. W ten sposób mamy dostęp do niezakończonych jeszcze zamówień z różnych komputerów.
  • Takie zamówienia mogą być ponownie otwarte, edytowane i po ostatecznym uzupełnieniu wysłane do dostawcy.
  • Posiadają ograniczoną ważność. Przy braku aktywności w danym zamówieniu, po upływie kilku dni (parametr) następuje automatyczne czyszczenie rezerwacji na produkty występujące w tym zamówieniu i jego zamknięcie.
  • Po najechaniu na ikonę dostępności tak na listach produktów, jak i na karcie produktu wyświetla się ilość dostępna (dla stanu od 1-10 podajemy ilość bezwzględną; jeśli stan jest większy to wyświetlamy odpowiednio > 10; > 25; > 50; > 100; > 200; > 500; > 1000).
  • Dla braku dostępności otrzymujemy informację o najbliższej planowanej dostawie, a w przypadku jego braku wyświetlamy komunikat o dostępności na telefon.
  • Priorytetowość – automatyczny dobór właściwego programu na podstawie zamówienia klienta. W przypadku zamówienia spełniającego warunki dla kilku programów, wiążącym jest ten o najwyższym priorytecie.
  • Dobór konkretnych produktów za pomocą mechanizmu shortcode’ów (pasujące do wyrażenia). Przykładowo produkty o następujących kodach : 3970001PL, 3970027, 39708434 będą pasowały do 3970%. Dzięki temu możemy jedną krótką formułą objąć większy zbiór produktów. Możliwość dołączania oraz wykluczania konkretnych produktów/ zbiorów produktów na podstawie shortcode’ów/ marek/ kategorii.
  • Możliwość dołączania oraz wykluczania konkretnych produktów / zbiorów produktów na podstawie shortcode’ów / marek / kategorii.
  • Mechanizm umożliwiający wypełnienie koszyka produktami bez konieczności odnajdywania ich w serwisie i klikania przycisku dodawania do koszyka, ale na podstawie wpisanych nr SKU. Dostępny jedynie dla zalogowanych użytkowników posiadających uprawnienia do zamówień.
  • Zbiorcze/automatyczne wczytywanie zamówień. Tym samym jest to najszybsza drogą do uzyskania rezerwacji towaru, zwrotnej informacji o niedostępności stanu, ewentualnej nieprawidłowości posiadanego numeru referencyjnego produktu (SKU), sprawdzenia działania warunków promocyjnych dla przygotowanego zamówienia z systemem podpowiedzi (ile i czego brakuje do spełnienia warunków promocyjnych).
  • Po wykonaniu importu system zgłasza ważne informacje m.in. czego i dlaczego nie zaimportował, które produkty zostały zaimportowane z przekroczeniem stanu dysponowanego oraz ile wiersz zaimportował pomyślnie.
  • Odbywa się za pomocą mechanizmu SOAP/ WSDL.
  • Rozbudowany mechanizm wymiany danych między różnymi serwisami, takimi jak: baza produktowa, dane meta, marki, kategorie, dostawcy, logistyka, program lojalnościowy, CDN dla zdjeć, zamówienia, faktury, stany magazynowe, ceny produktów itp.
  • Możliwość definiowana wielu różnych grup rabatowych dla produktów i indywidualnej definicji wartości takiej grupy rabatowej na konkretnym kliencie. 
  • Zintegrowany system zarządzania cenami produktów / cennikami i możliwość definiowana różnych cen na wielu różnych płaszczyznach (dla serwisu, dla klientów serwisu).
  • System zawiera zbiór cen na wielu różnych płaszczyznach. Wszystkie poziomy cen mają swoją hierarchię, np. ceny ofertowe, ceny promocyjne, ceny indywidualne dla zalogowanego klienta, ceny hurtowe.
  • Zintegrowany system zarządzania cenami produktów / cennikami i możliwość definiowana różnych cen na wielu różnych płaszczyznach (dla serwisu, dla klientów serwisu).

W branży biurowej jesteśmy ekspertami.

Co możemy dla Ciebie zrobić?